... مـــاه مینـــــا
... مـــاه مینـــــا

... مـــاه مینـــــا

الهی شکر

خیلی جالبه که هر بار آدم تو هر قسمتی از دوران زندگیش یه جور طرز تفکر داره. حالا میخاد هفته به هفته این فکرا عوض بشه یا دهه به دهه. به هر حال حال این روزای من یه کم عرفانیه. خسته و خاب آلودِ ساعت 12 ظهر بیدارشدن تو ماه رمضون. بیداری تا یک ساعت بعد اذان صبح. و با همه اینها حالم با یه تلنگر کوچیک عوض میشه وقتی که بِهِم نشون میدی که آهای بچه پر رو. کم بگو از این میخام از اون میخام.

 

تصمیمای مهمی می گیرم این روزا. که سرنوشتمو شدید تحت  تأثیر میذاره. افتادن توی ورطۀ کاری جدید طی 8،7 ماه دوندگی و بعد تیر خلاص به هدفی که تو این چند ماه ساختیش که برو پی کارت و من اهل این کار نیستم. و در عین دودلی و شک دست اخر تصمیم می گیرم که عواقب بیکاری و اینا رو به جون بخرم و از این کار طاقت فرسا دست بکشم. و غیره و غیره و غیره که درد سرت ندم. اما حالا این کمترین فقط میگه سلامتی و عاقبت به خیری. دوتا چیزی که چند وقت یه بار انقد درگیر دنیا میشم که فراموششون می کنم.

 

حالا اما دارم با دقت به این مسئله  فکر میکنم وقتی کساییی رو دور و ورم می بینم که عاقبتشون چه خیر کثیری شد و بعضیام با چه جایگاهی به چه جایگاهی رسیدن.

 

 

الهی شکر

 

عاقبت به خیرمون کن خدایا... 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رها شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

زهرا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

والا طرز فکره من روز به روز عوض میشه چه برسه به اونی که تو گفتی!
میگن هرچی میخوای از خدا بگو تعارف هم نکن،زیاد هم بخواه چون زشته از خدا کم خواست.
در مورد کار هم هرچی صلاح باشه بسپار به خدا خودش راه و نشون میده .
فقط سلامتی و عاقبت بخیری بقیه ش درست میشه .
ممنون

آره شایدم به خاطر همینه که فک می کنم زیاده خاهی می کنم.

اما نه راس می گی باید از خدا هر چی می خای زیاد و بهترینشو بخای.

گلمی زهرا جون

الهام هنرمند آینده یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ http://tahastihastaam.blogfa.com

سلام عزیزم.........

دوستم اگه میشه منو با یه قلوپ فلسفه لینک کن...


برات آرزوی موفقیت میکنم........

سلام به رو ی ماهت

چشم تغییر دادم

مهدی صفدری دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://mehdisafdari.blogfa.com


قربون خواهر گلم برم...

خدانکنه

این روزا خیلی خوشحالم می دونی که... همش به خاطر توئه

107..... چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.bigane22.blogfa.com

لیلی شدم، مجنون شدی
شیرین شدم، فرهاد شدی
حوا شدم، بعید میدونم آدم بشی .. ...!!!!!!!
.
.
.
.
می دونید سریعترین راه برای به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاره کردن سینه اش، با یک کارد آشپزخانه
.
.
.
.
مواد لازم، برای درست کردن مرد:
مواد خود را حرام نکنید، مرد ها درست شدنی نیستند ......!!!!!!!!
.
.
.
.
دقت کردید، که همه ی چیزهای خوب خانم ها هستند:
خورشید خانم، پروانه خانم، مهتاب خانم ......................................!!!
اما همه ی چیزهای بد آقاها هستند:
آقا دزده، آقا گاوه، آقا گرگه ..........................................................!!!
.
.
.
.
از غضنفر می پرسن:
چه طوری معتاد شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگه: با بچه ها قرار گذاشتیم روزهای تعطیل تفریحی بکشیم
یکدفعه خوردیم به تعطیلی عید... ........!!!!!!!
.
.
.
.
چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟
معمولا” باید در روان درمانی، به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند ..........!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
قانون دوم نیوتن:
عشق در پسر ها هرگز از بین نمی رود
بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد ............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



روزگارت خوش و خرم




التماس دعا[گل][گل][گل]

سلام
خیلی قشنگ بود

خوش اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد