... مـــاه مینـــــا
... مـــاه مینـــــا

... مـــاه مینـــــا

من چی میگم؛ تو چی میگی...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هر چی ازش دورتر می مونی بیشتر سمتت میاد. طرفش که میری خودشو ازت دور می کنه.

خیابون حافظ کار داری، صدات می کنه. باید یک ساعت بری تا بهش برسی. تو مشتته ولی ازت فرار می کنه.

گاهی وقتا مثلن شبا؛ دیگه همه ی اونایی که هرشب زنگ می زنن تلفناشونو زدن و ما منتظر تلفنی نیستیم؛ و زنگ میزنه تلفن. اما اونی که پشت خطه پسرِ پسرِ پسرعمویِ باباس. و فقط زنگ زده حالتونو بپرسه بعدِ چن وقت.

 

هر چقد انتظار بکشی بیشتر دلت برای خودت می سوزه. چون به هیچ کس نگفتی که رویاهای توی سرت چیه و دیگران راجع به تو چه جوری فکر می کنن. چون شوخیایی که می کنی شور به در شدن!!! و اینجاس که در حقت ظلم شده...

 

وضعیت تأهل و تجردت شده معظل مورد بررسی توسط متخصصینی که هیچ ربطی بهشون نداره. و مجرد بودن تو یه جور جذامه که همه برای شفات دعا می کنن. اون چهل-پنجاه نفری که برات از خدا شوهر خاستن اگه مثه بابا می گفتن الهی خیر ببینی همین الان من مریخ بودم.

چه دعای خاستنییه این "الهی خیر ببینی". و فقط وقتی می فهمی چقد معنی پشت این جملس که آدمای "آخر شر" رو درک کنی.


بقیه شم باشه برای بعد. ولی یادم می مونه خیلی چیزا رو...

 

نظرات 12 + ارسال نظر
ضدهوایی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://unausgewogen.blogsky.com/

من میگم خیلی دیوونم
تو میگی آره می دونم
من میگم دلم شکسته ست
تو میگی خوب میشه خسته ست

jOooOni شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ http://caspiangap.ir

@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-
@};-سلام!!
@};-خوبی؟؟؟
@};-وبلاگت جالب و حرفه ایه!!!!!
@};-میخوام بهت یه سایت باحالی رو معرفی کنم!!!!!
@};-واقعا ارزش وقت گذاشتن داره!
@};-یه سایت تفریحی با فضای دوستانه
@};-جایی که میشه توش کلی دوست پیدا کرد و از مطالب مختلفش استفاده کرد!!!
@};-سایتش خیلی جالبه!مثل یه وبلاگ گروهی خیلی بزرگ میمونه!!
@};-میتونی یه مطلب بزاری،بعد بقیه دربارش نظربدن یا ادامش بدن یا جوابش رو بدن!(اگه سوال بود)!
@};-توش از مطالب علمی و درسی گرفته تا تفریحی و بازی! همه چی هست!!!!
@};-یه عالمه امکانات داره و میتونی همه کار کنی!!
@};-خدافظی نمیکنم چون منتظرتم!!!!
@};- ♥ caspiangap.ir ♥
@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-

مهسا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست....برخیز تا بگریند....

محدثه آقائی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ http://sibekhande.persianblog.ir

چراخالیییییییی؟؟؟؟؟

ف.اعتمادی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ

در آن زمان که امیدت برید از همه جا ، ببین کیست امیدت ، بدان که اوست خدا

ف.اعتمادی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://etemadi66.blogfa.com

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست

وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

فدای تو.دوست عزیزم
راستی بهم بگوچه روزایی بیکاری به صرف الویه یاکالباس بریم ددر؟به مرمروفهیمه هم میگم

زهرا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

ای بابا مینا جون همه مثه هم!!! به فکر تو عقایدت نیستن که فقط دلشون لک زده واسه یه شب مهمونی و قر دادن همین. بعد که تموم شد ولت میکننن به امون خدا. اگه یه روزی یه جایی کمک هم بخوای میگن خودت کردی.
پس عقل میگه باید منتظر قسمت شد که بشه اون چیزی که دلت میخواد نه بقیه. اگه همه به قسمت شون فکر میکردن عجله نمیکردن و نمیگفتن دیگه دیر شده وقتشه !!!!
هر چی خدا بخواد... همین و بس.
یه بنده خدایی میگفت : آدمای زیادی میان تو زندگیت و میرن خیلیا میان زنگ خونتون و میزنن اما یه دفعه کسی که اصلا بهش فکر نمیکردی و حتی یه لحظه هم تصورش و نداشتی دلت و میلرزونه. این همونه که باید باشه.
اگه دلت نلرزیده پس نشده هنوز اونی که باید بشه.

فکرشوکه میکنم می بینم خودمم ازاین آرزوهابرای دیگرون می کنما!!!!چیکارکنم فرهنگمون غلطه.....فکرمیکنیم هرجوونی که ازدواج نکرده ففط منتظره ازدواجه.اه.......
در گوشیو عشقه

مهدیه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.hodakhan.blogfa.com/

مینا دقیقا من هم با این دخالت های بیجای دیگران تویوضعیت تاهل و تجردم مشکل دارم....
خیلی زور داره وقتی دلیلت و نمیدونن و نمیفهمن

پس معلومه که اپیدمیه وتاما رونندازن تودردسر ول کن نیستن.میگم که!خودمم میگفتم ولی دیگه تازگیا نمیگم

ف.اعتمادی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

az saate 8 sobh ta 12 zohr bikaram harroz.fadaye mohabatet mina jonam

مرسی که گفتی. ولی خو کمه کهههههههه... یعنی زود باید برگردیم

باشه عزیزم خبرت می کنم

محدثه آقائی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://sibekhande.persianblog.ir

متالورژی نوشته میشه
متالوژی خونده میشه
من تاحالا نشنیدم کسی بگه متالورررژی
مخسره نکن خو
خیلی‌ها هم دیدم که مینویسن متالوژی
چه وعضشه؟؟؟

هیچ گاه کسی را مسخره نکن شاید او از تو مسخره تر باشد

آره بابا می دونستم خاستم یه کمم سر به سرتم بذارم

maedeh دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ق.ظ http://maedehserajian-mahi.blogfa.com

ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست
ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ
ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ . . .

آخ خیلی دردناک و درعین حال زیبابود
منم زیادچوب سادگیموخوردم خیلی زیاد

رویا(از هفت دولت آزاد) سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://az7dolatazad.blogfa.com

وضعیت تأهل و تجردت شده معظل مورد بررسی توسط متخصصینی که هیچ ربطی بهشون نداره. و مجرد بودن تو یه جور جذامه که همه برای شفات دعا می کنن. اون چهل-پنجاه نفری که برات از خدا شوهر خاستن اگه مثه بابا می گفتن الهی خیر ببینی همین الان من مریخ بودم.
lمینا خیلی خووووب گفتی دختر!!

آره....میگم دیگه...
جذام شده این تجرد ما! بگوآخه به توچه؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد