... مـــاه مینـــــا
... مـــاه مینـــــا

... مـــاه مینـــــا

NOW Im relieved

شروع می کنم با نام خدایی که منو راه می بره، برام حرف می زنه نشونه سر راهم می ذاره.

ولی من راه نمیام، صداشو کم می شنوم، نشونه هارو دیر پیدا می کنم.

 

یه جایی پیدام میشه که برای تشکر از نشونه هاییه که دست کم دو ساله برام گذاشته. اونوقتا کمتر بهش توجه می کردم و شاید مهم فرضشون نمی کردم. و این روزا کارم شده با خودم حرف زدن، امید دادن، دیدن روشناییها.


 

                           گاهی می اندیشی به بن بست رسیده ای اما...


دارم پیچ جاده رو می بینم. بن بستی که فکر می کردم انتهای راهه اما، اون فقط یه پیچ تند جادس. که اگه با دقت و درایت اون پیچو رد کنم جاده حالا حالاها صافه.

 

                                                   ان شاء الله

نظرات 2 + ارسال نظر
MATIN یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

دادا دمت گرم خیلی جالب بود

ممنون. قابل نداشت

107............... سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ق.ظ

زن رفیقم حامله بود .
یه روز رفتم پیش رفیقم دیدم پکره !
بش گفتم چته ؟
گفت جواب سونوگرافی زنم اومده !
گفتم : خب ؟
گفت : بچه دختره .....!!!!
'گفتم این که ناراحتی نداره
گفت : دختر اینجا دردسره
گفتم : چرا ؟
گفت : حالا امنیت نداره و یه روزی یکی دلشو میشکونه و اینا به کنار.... ! .
ولی پارک دوبلوشو چیکار کنم ؟
منم زدم زیر گریه و گفتم : اشکال نداره داداش خدا بزرگه !





[لبخند][نیشخند][نیشخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد