... مـــاه مینـــــا
... مـــاه مینـــــا

... مـــاه مینـــــا

آفتاب و ابر تابستون؛ اونم تو این پاییز

آی که باز من بهش فکر نکردم و از یه جایی داللی کرد باهام. گفت منو فراموش نکردی که؟

بهش نگفتم ولی این روزا بیشتر از یادم میره فکر کردن بهش. همیشه دلم می خاست تا هنوز برام شیرین و تازس به دستش بیارم اما انقدر نشد که بیات شد آرزوهام.

یادم میره و خودم و با سرگرمیای دیگه مشغول می کنم. به اینکه چقدر غریبانه باید برای ارشد درس بخونم.

دلم می خاد یه کیسه بوکس بذارن جلوم و هی بهش مشت بزنم. انقد که استخونای دستم بشکنه. بعدش با سر برم تو کیسه بوکسه.

 

از لجم تحلیلمو انجام نمی دم. ولی باید بنویسمش. چرا انگیزه ای ندارم؟

چرا احساس پیری می کنم؟چرا برای شروع کردن به درس خوندنم انقد روزا به تاخیر میفتن؟ چرا فیس بوک ندارم؟ دلیل دارن اما خیلی احمقانس دلایلش.

چی دربارش فکر می کردم و حالا دارم چی ازش می بینم!!!! روزگارو میگم. آموزشای خوبی رو بهم داد. که من هنوز دارم خودمو پیدا می کنم تو این سن... فک می کردم آدما تو دوران بلوغشون و بحران هویت خودشونو پیدا می کنن اما من هنوز دنبال خودم می گردم. و دارم برای خودم یه قانون تدوین می کنم که تا ابد بهش پایبند باشم. امسال از اول عید به خودم قول دادم تا جایی که می تونم بی رودربایستی بشم. با همه رُک باشم و اصن بزنم تو ذوق همه. اما نشد که اینجوری باشم ولی خب دست کم حالا دیگه آدم تعارفیِ سابق نیستم.


باز یادم افتاده که زیاد شادی نمی کنم. که به چیزای بیخود بخندم و کلن بیشتر بخندم. این روزا پیش بچه ها بیشتر می رم. بچه ها اینجا منظورم بچه ی 3 سالس نه بچه های بیست و خورده ای ساله. هرچی غم داری یادت می ره وقتی اونجایی. و این حس مادرانه ای که وقتی پیش اونا هستم پیدا می کنم  رو دوست ندارم.

دلم بچگی میخاد. بچگیِ بیست وپنج ساله.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هدی بیدی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://ATREYAS4.BLOGFA.COM

شما هنوز تحلیلو ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای جعفری چی گفت اونوقت بهت زنگ زد؟!!!!!!!
نگفت لطفا یه تکونی؟؟!
زحمت بکش بنویس یه تکونی بدن اونا هم!

نه هیشکی بهم نزنگیده

بابا حال ندارم، کار دارم خوابم میاد اصن یه وضی...

محدثه آقائی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://sibekhande.persianblog.ir


اصن خوب نیستش،
نمدونم چرا!
این روزا رو میگم....اصن هرچی فکر میکردم نشد!
ینی یه چیزایی شد که فکر نمیکردم به این زودی بشه...
یکی از استادها هست میگه شما تو سن رُشدید!
این حرف رو یادمه از بچگی میزدن،
هنوزم که نزدیک 19 سالمه دارن همون رو تکرار میکنن،
احتمالن خودشناسی ما هم هنوز ادامه داره،
مثل رشدمون!
چی گفتم...
+
فیسبوکم رو دی‌اکتیو کردم

می دونی؟ درواقع ما تا آخرعمرمونم داریم رشد می کنیم.
محدثه!تا یکی دوسال دیگه همینو بهت می گن، یه دفه به خودت میای می بینی که خیلی وقته بزرگ شدی و خبر نداری. فعلن بچگی کن که از همه چی بهتره.
جدیدا هر وقت ناراحت میشم خابم می گیره...

روان شناسای محترم نظر بدن چِم شده!

الهام هنرمند آینده سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ http://tahastihastaam.blogfa.com

(((:

ساره شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ http://az-doost-dashtan.blogfa.com

آدما شادی و خوشحالی شونو خودشون انتخاب میکنن....
سعی کن بیشتر کارایی رو انجام بدی که باهشون حال میکنی!کارای اجباری رو یه مدتی کم کن ! الان شاد نباشی بیست ساله دیگه چی میشی!!؟

هعی...


الآن بیس سال دیگه ی بیس سال پیشه دیگه. پیرشدم نه؟میشه یه 20سال از سنم درآورد

زهرا چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلاااااام . من دیر رسیدم به این پست!!!
مینا وقتی 25 سالت میشه هاااا انگار یه عمر و گذروندی که خیلی هم زیاده اما هیچ کاری نکردی . انگار باید یه کارایی و انجام میدادی و هی از زیرش در رفتی که اصلا خودت هم نمی دونی چیه . منم نمی دونم والا .
اما میشه همین جوری هم شاد بود . یه جا خوندم خانوم ها کمتراز مردا شاد هستن چون اونا تو لحظه از هر چیزه کوچیک عشق می کننن اما ما باید برسیم به جایی که معلوم نیست کجاست .انگار حیفه همونطوری الکی خوش بود. من که یاد گرفتم الکی خوش باشم و مثه بچه ها با یه بسته آدامس هم کلی ذوق کنم. اولش سخته چون عاقلانه نیست اما بیخیاله عقل . به قول یه بنده خدایی !!! باید بیق بودن تو خونت باشه تا از هر چیزی کلی کیف کنی.
من که فعلا خودم و زدم به اون راه . به هیچی هم جدی فکر نمیکنم چون کلا خود زندگی جدی نیست چه برسه ما که بخوایم جدیش کنیم.
فیس بوک و توئیتر اون سایته!!! برو تو کارش خیلی خوبه با دنیا آشنا شدن . هر کی هم هر چی می خواد بگه خودت و عشقه .
من الان هر سه تاش و دارم .!!! D:
ببینم چه می کنی.

واقعن حرفات دلگرمم کرد. آره سعیمو می کنم که چاره ای ندارم جز الکی خوشی دیگه.

اون سایته هم باید وقت براش بذاری وچیز مفیدیه.فعلن زبانمو برای تست زنی لازم دارم که ندارم

راستی مسابقه در گوشی این هفته رادیو جوان یادت نره گوش کنی.

جمعه ساعت 15:30 "مو توشوم" (آبادانی بخون)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد